پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5873
-
الف
+

ساعت پخش سریال‌های نوروزی آی‌فیلم

ساعت پخش سریال‌های آ‌ی‌فیلم فارسی در ایام نوروز ۱۴۰۰ مشخص شد.

شبکه آ‌ی‌فیلم امسال سریال‌های متفاوتی را برای پخش در ایام نوروز 1400 در نظر گرفته است.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه‌های تلویزیونی «نوار زرد»، «روزهای بی قراری 2»، «روزگار خوش حبیب آقا»، «ساخت ایران» و «پریا» را می توانید از آنتن آی‌فیلم فارسی در ايام نوروز 1400 تماشا کنید.

طرفداران سریال‌های پلیسی می توانند در ایام نوروز ۱۴۰۰ سریال پلیسی «نوار زرد» را از شبکه آی‌فیلم تماشا کنند. این سریال داستان یک سرگرد آگاهی به نام کاوه کیهان را روایت می‌کند که گره پرونده‌های جنایی را باز می‌کند؛ و در این میان به پرونده‌ای برمی‌خورد که کشف واقعیت آن، پای زندگی شخصی‌اش را به میان می‌کشد.

امیر آقایی، بهاره کیان‌افشار، زنده‌یاد سیروس گرجستانی قاسم زارع و کمند امیرسلیمانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «نوار زرد» از روز شنبه 30 اسفند ساعت 17:00 پخش می‌شود. بازپخش این سریال نیز در ساعت 01:00 بامداد و 09:00 صبح روز بعد است.  

سریال «روزهای بی‌قراری ۲» ملودرامی خانوادگی است که در شهر تبریز فیلمبرداری شده است؛ و داستان زنی به نام سارا را روایت می‌کند که از همسرش جدا شده، و متوجه می‌شود که در کودکی از خانواده واقعی خود دور افتاده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعیش عازم تبریز می‌شود و... 

سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران فصل دوم «روزهای بی‌قراری» هستند.

فصل دوم «روزهای بی‌قراری» از روز شنبه 30 اسفند ساعت 20:00 پخش می‌شود. بازپخش این سریال نیز در ساعت 04:00 و 12:00 روز بعد است.  

«روزگار خوش حبیب آقا»، سریال طنزی که قرار است در ایام نوروز از آی‌فیلم فارسی پخش شود. این سریال داستان کارمندی به نام حبیب آقا را روایت می‌کند که زندگی شرافتمندانه‌ای دارد و برخلاف برخی از اطرافیان خود حاضر نیست از موقعیتش برای کسب درآمد بیشتر سوء استفاده کند و به همین دلیل دچار مشکلات و مسائلی می‌شود. 

زنده‌یاد سیروس گرجستانی، مهوش صبرکن و سعید آقاخانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

شما می توانید این سریال را از روز یکشنبه یکم فروردین ساعت 16:00 تماشا کنید. بازپخش این سریال نیز در ساعت 00:00 و 08:00 صبح روز بعد است. 

در ادامه پخش سریال‌ها در سال نو، سریال طنز «ساخت ایران» میهمان نوروزی مخاطبان آی‌فیلمی خواهد بود. 

این سریال طنز با بازی محمدرضا گلزار، امین حیایی، بهاره رهنما و بهنام تشکر، داستان شخصی به نام غلامحسین را روایت می‌کند که پس از سرقت مدارک و اطلاعات مخترعی به نام دکتر افشار جم، برای رهایی از دست پلیس، با مدارک او از کشور خارج می‌شود و با هویتی جعلی، تلاش می‌کند تا اختراع او را به فروش برساند.

«ساخت ایران» از روز جمعه ششم فروردین ساعت 21:00 روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. بازپخش این سریال نیز در ساعت 05:00 و 13:00 روز بعد است. 

سریال «پریا» داستان دختری به همین نام است که بعد از ازدواج ناموفقی که داشته، عاشق پسرخاله خود کیوان می شود. آنها پس از سختی‌های بسیار با هم ازدواج می کنند اما متوجه می شوند که کیوان به بیماری ایدز مبتلاست...

امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، افسانه بایگان و محمود پاک نیت از جمله بازیگران سریال «پریا» هستند.

شما می توانید سریال «پریا» را از روز جمعه ششم فروردین ساعت 22:00 به صورت دو قسمتی تماشا کنید. بازپخش این سریال نیز در ساعت 06:00 و 14:00 روز بعد است. 

شایان ذکر است، پخش مجموعه تلویزیونی «نقطه چین» در ایام نوروز ادامه می‌یابد. این سریال به صورت دو قسمتی در ساعت 18:00 روی آنتن آی‌فیلم می‌رود؛ و بازپخش آن در ساعت 02:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد خواهد بود.  

بیشتر بخوانید:

دستِ پُر شبکه‌های سیما در نوروز ۱۴۰۰

خاطره‌بازی «۱۴ اینچ» با سریال «نفس گرم»

بررسی کارنامه سینما در سال ۹۹ در سینما آی‌فیلم

م.ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر